Evelina Kanadoje, Kalgaryje

Kanada, Kanada… Šie metai tikriausiai vieni iš įdomiausių mano gyvenime. Nors keliauju tikrai daug – tačiau naują gyvenimą kurti ilgesniam laikotarpiui teko pirmą kartą. Savo kanadietiškai patirčiai kaupti pasirinkome Kalgarį – 5 miestą pasaulyje pagal gyvenimo kokybę. Kalgaris vis dar persmelktas “wild wild west” dvasia, todėl gatvėse matomi praeiviai su kaubojų skrybėlėm nieko nestebina. Linksmybės taip pat kaubojiškos, kitaip sakant “country style” – todėl tiems, kas mėgsta labai daug puoštis ir ieškoti šiuolaikinės kultūros – miestas tikrai bus nuobodokas.. O kadangi mes ir patys nelabai prijaučiantys “country” stiliui – stengiamės kuo daugiau keliauti, pamatyti ir džiaugtis gamtos grožiu už Kalgario ribų…

Didžiausias Kalgario pliusas mūsų nuomone – “ranka pasiekiamas” vienas gražiausių pasaulyje nacionalinių parkų Banff. Kai kurių vietų grožis atima žadą: kalnai masyvūs, įspūdingi, pilna laisvai gyvenančių laukinių gyvūnų, o žydras upių vanduo prideda viskam gyvybės, spalvų ir gaivumo…

Nuo šaltos žiemos bėgom pasišildyti į Meksiką. Iš Kalgario į Kankuną – tik penkios valandos lėktuvu ir tu jau mėgaujiesi džiunglių vaizdais ir šilta pietų saule 🙂

Bet mes čia apie Kanadą, ne apie Meksiką. Rudenį aplankėme ir visų giriamą Vankuverį. Miestas nuostabus, tik rekomenduojamas daugiau „sushi“ mėgėjams 😀 Steak’u mėgėjai turi gyventi Albertos provincijoje, kur jautiena užkandama su jautiena ir viskas pabarstoma „bacon’u“ 😀

Kalgaris garsėja ir savo nenuspėjamais orais – per dieną oras gali pasikeisti kelis kartus, o didžiausias temperatūros šuolis, kurį mes išgyvenome, buvo, kai po vakare buvusių +27 laipsnių ryte atsikėlėme su -5 ir viskas buvo nuklota sniegu. Taigi, jeigu esate jautrūs orų permainoms – Kalgaris bus vieta, kur simptomus jausite praktiškai kasdien 😀 Atsikėlus ryte ir pamačius žiemą lauke, nebūtinai reiškia, kad vakare grįžtant iš darbo jums vis dar reikės žieminės striukės…

Darbas ir atostogos Kanadoje, Kanada, Working Holiday Canada, Keliautojų pasakojimai, Kanada atsiliepimai

Apie pinigus, karjerą ir kitas galimybes. Atlyginimai Albertoje didžiausi Kanadoje. Nežinau, ar aptarnavimo srities darbuotojai tą jaučia, tačiau siekiantys kvalifikuotų darbų tikrai pamatys, kad čia gali uždirbti už tą patį darbą daugiau nei bet kurioje kitoje provincijoje. Pati pradėjau profesinį kelią įsidarbindama Kalgario miesto savivaldybėje, o šiuo metu dirbu vienoje naftos ir gamtinių dujų įmonėje. Nors darbo kultūra labai skiriasi nuo europietiškos, tačiau nauja patirtis – labai įdomi.

Taigi, pavasario pabaigai planuojamės atostogas, kurių metu apvažiuosime JAV vakarinę pakrantę, o vasaros pabaigoje automobiliu vyksime per visą Kanadą į rytus ir apžiūrėsim rytinę JAV – Kanados pakrantę. Palinkėkit mums sėkmės!!!

Ir jeigu kas turite klausimų ar patarimų – prašom drąsiai man rašyti!

Sužinokite daugiau apie darbo ir atostogų programą jaunimui Kanadoje.